مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 20:452021-12-22ورزشي

فیلم| جزیده: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نیم فصل تقویت می شود


سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از تقویت تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر والیبال ایران سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس: عظیم جزیده پس از پیروزی تیم شهرداری گنبدکاووس مقابل هورسان به خبرنگار فارس گفت: این پیروزی شیرین را به همه هواداران، تمام مجموعه تیم به خصوص بازیکنان که تلاش زیادی در این بازی داشتند تبریک می گویم و خداوند را شاکرم که پس از سه باخت متوالی توانستیم نیم فصل مسابقات را با پیروزی به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری گنبدکاووس برای ادامه رقابت ها نیازمند جذب بازیکن در نیم فصل است، افزود: برای ترمیم این تیم فردا جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار برگزار خواهد شد.

جزیده ادامه داد: تیم والیبال شهرداری گنبد در شرایط بسیار سختی قرار دارد، چرا که انتظارات هواداران پایتخت والیبال ایران از این تیم بسیار بالا است، بنابراین باید چیدمان و ترکیب تیم ترمیم شود.

وی همچنین با بیان اینکه سه روز استراحت را برای تعطیلات نیم فصل در نظر گرفته ایم، افزود: با شروع تمرینات تیم از هفته آینده سعی خواهیم کرد نقاط ضعف تیم برطرف و نقاط قوت تیم نیز تقویت شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: بازیکنان جدیدی که در نیم فصل رقابت ها جذب خواهند شد باتوجه به محدویت زمانی هماهنگی آنها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| جزیده: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نیم فصل تقویت می شود

فیلم| جزیده: تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نیم فصل تقویت می شود